Thursday 6 November 2014

Qu Puteh




6 MANAFAAT UTAMA QU PUTEH IALAH:

  1. Anti penuaan & anti kedutan
  2. Membantu menghalang jangkitan selsema dan jangkitan saluran pernafasan.
  3. Menganjal, melembabkan, mencerahkan kulit
  4. Mengurangkan selulit
  5. Mengurangkan masalah keguguran rambut
  6. Meningkatkan kadar metabolisma badan

DAPATKAN QU PUTEH SEKARANG!

HARGA PROMOSI QU PUTEH: 

RM215 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600grm



LAMA
 Apa kata pelanggan sebelum menggunakan Qu Puteh?
"Dulu saya alami masalah senggugut yang teruk, sehingga saya terpaksa mengambil cuti dan terlantar di rumah."

BARU







"Semasa hamil, kulit saya sangat kusam dan tidak bermaya sehingga suami menegur menyebabkan saya berasa sangat malu. Badan saya mudah penat menyebabkan aktiviti saya terbatas."

"Saya seorang pelajar, kertas kerja yang banyak menyebabkan saya cepat stress, badan saya juga kurang bertenaga kerana banyak berjaga pada waktu malam mengulang kaji pelajaran, dan juga menyebabkan wajah saya kelihatan penat dan tidak berseri..."

"Umur saya mencecah 50-an, banyak masalah yang mengganggu seperti kurang bertenaga, sakit badan, kulit kendur, muka kusam, badan menggeleber... menyebabkan saya rasa seperti sangat tua dan malu untuk berdepan dengan orang ramai..."
Semua masalah di atas sudah dapat diatasi dengan pengambilan Qu Puteh. Alhamdulillah.

Kepada anda yang mengalami masalah yang sama dapatkan Qu Puteh sekarang!





Qu Puteh Menyihatkan Anda:

  1. Qu Puteh sesuai diambil oleh lelaki & perempuan sekurang-kurangya berumur 13 tahun.
  2. Qu Puteh juga sesuai untuk orang yang mempunyai alahan kepada makanan laut (seafood).
  3. Qu Puteh boleh meringankan penyakit resdung
  4. Pengidap sakit kencing manis & darah tinggi boleh mimum Qu Puteh.
  5. Sakit kaki, sakit lutut dan tumit kaki boleh dilegakan dengan pengambilan Qu Puteh ini.
  6. Formula yang berbeza dengan produk lain yang terdapat di pasaran.

Qu Puteh Dengan 6X Stem Cell (epal, anggur, tomato, rosell dan argan) dan collagen 400000mg Telah Terbukti Berkesan!

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!



CARA PENGAMBILAN QU PUTEH:

  • Ambil 1 sudu teh Qu Puteh dan campurkan dengan segelas air putih biasa.
  • Kacau dan minum 2 kali sehari ketika perut kosong ( sebelum sarapan pagi dan makan malam)
  • Sebaik-baiknya elakkan minum kopi dan minuman berkafein lain seperti teh, coke dan sebagainya.
  • Amalkan banyak minum air masak untuk kesan yang lebih berkesan dan cepat.
  • Bagi umat Islam bolehlah amalkan bismillah & berselawat ke atas nabi sebelum minum.
 Cara Order Produk :
Telefon/SMS/WhatsApp:-
013 2919045

0 comments:

Post a Comment